X بستن تبليغات
X بستن تبليغات
Home > سلامت > چگونه با ورزش از درد گردن بکاهیم – ورزش – زندگی سالم-سلامت

چگونه با ورزش از درد گردن بکاهیم – ورزش – زندگی سالم-سلامت


image 13960406977151 چگونه با ورزش از درد گردن بکاهیم   ورزش   زندگی سالم سلامت

سلامت نیوز: گردن درد یکی از مشکلات اصلی افرادی است که مدت زمان زیادی پشت می نشینند یا زیاد با کامپیوتر کار می‌کنند، ورزش‌هایی برای گردن وجود دارند که باعث قدرتمند شدن عضلات گردن و کاهش درد در این ناحیه می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، ورزش ناحیه گردن می‌تواند از فشاری که به ماهیچه‌های گردن وارد می‌شود بکاهد.

حرکات کششی گردن:

کشش عضلات گردن باعث می‌شود که از خشکی و درد گردن کاسته شود. حرکات کششی گردن باعث می‌شود که دامنه حرکت گردن بیشتر شود و انعطاف پذیری در این ناحیه افزایش یابد.

حرکات قدرتی در ناحیه گردن:

حرکات قدرتی گردن باعث می‌شود که گردن در حالت بهتری قرار بگیرد و فشار کمتر شود. این حرکات را باید یک روز در میان انجام داد.

حرکات هوازی:

انجام ورزش‌های هوازی باعث می‌شود که جریان خون در عضلات گردن بیشتر شود و از سختی بافت‌های عضلات کاسته شود . حرکات هوازی باعث ترشح آندروفین می‌شود که از درد می کاهد . بهتر است حرکات هوازی را هر روز انجام دهید.


چگونه با ورزش از درد گردن بکاهیم – ورزش – زندگی سالم
کپی رایت: منبع مطلب

Check Also

20 خطای وحشتناک با آرنج-سلامت

20 خطای وحشتناک با آرنج 20 خطای وحشتناک با آرنج کپی رایت: منبع مطلب